دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Deluxe Edition

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Men of War Assault Squad 2 Deluxe Edition

بازی Men of War Assault Squad 2 نسخه دوم بازی مردان جنگ می باشد که در سبک استراتژیک Real Time یا بلادرنگ می باشد و توسط تیم Digitalmindsoft تولید و بوسیله کمپانی نام آشنای ۱C Company برای کامپیوتر منتشر شده است. اگر بازی های نظیر Company of Heroes را بازی کرده باشید به سرعت می توانید با گیم پلی این بازی ارتباط برقرار کنید. این بازی توانسته در مدت زمان کمی طرفداران زیادی را در شبکه استیم از آن خود کند و به یکی از پر فروش ترین بازی های استیم تبدیل شود. بازی از نظر گرافیکی هم زیبا کار شده است و می تواند با گیم پلی فوق العاده خود شما را برای مدت ها سرگرم کند. بازی هم شامل بخش تک نفره و هم مولتی پلیر و آنلاین می باشد که تمرکز اصلی بازی بر روی بخش آنلاین بازی بوده است.

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista / 7 / 8
CPU: 4.0 GHz single core, 2.0 GHz dual-core or higher
Memory: 2 GB of RAM
Graphics: 1 GB with DirectX 10/11 compatible
H.D.D: 6 GB free space
DirectX: DirectX Version 9.0c


دانلود بازی با لینک مستقیم  2GB
PASSWORD: www.bazikids.com


دانلود بازی Castlevania:Lords of Shadow 2

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Castlevania:Lords of Shadow 2

Castlevania با نام سایه ها پادشاه هان در سال ۲۰۱۱ توانست نامی دستو پا کند و در بین بازی دوست ها محبوبیت بدست آورد . ولی از همان ابتدا مشخص بود که شرکت Konami برای بازی Castlevania:Lords of Shadow قسمت دومی در نظر دارد که به مراتب قوی تر و زیبا تر از نسخه اولی خواهد بود . چند وقته پیش نیز نسخه ای از این بازی منتشر شد که آن هم بازخورد بسیار خوبی را در بین منتقدین داشت . قابل ذکر است که این بازی یکی از امید های موفق شرکت کونامی است .بازی نسبت به نسخه قبلی خط داستانی بسیار طولانی تر و عمیق تری را داراست. همچنین مبارزه با غول ها یا تایتان های بازی بسیار گسترده تر طراحی شده و تا آخر یک نبرد حماسی تمامی کنترل بازی به دست شما خواهد بود. هنگامی که جان شما به آخر میرسد میتوانید با مکیدن خون دشمنان خط سلامتی خود را تا آخر افزایش دهید و یا با تسخیر کردن روح جادوگران به دشمنان صدمه بزنید. با اطمینان کامل میتوانم بگویم که گیم پلی بازی بسیار عمیق تر و چالش برانگیز تر شده که در نتیجه باعث میشود بازیباز هرچه طبیعی تر شدن و سخت تر شدن بازی را به خوبی درک کند. نسخه اصلی این بازی منتشر شدو هم اکنون با لینک مستقیم میتوانید از بازی کیدز دریافت نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP Service Pack 3
Processor: 2.4Ghz Intel Core 2 Duo or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct X9 compatible video card 512Mb RAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 10 GB available space
دانلود بازی با لینک مستقیم  4.9Gb
PASSWORD: www.bazikids.com


دانلود نسخه فشرده بازی Singularity

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Singularity
بازی اکشن و پرطرفدار singularity با گرافیکی فوق العاده و سبکی متفاوت از شرکت معروف Activision که سازنده بازی محبوب جهانی ندای وظیفه میباشد برای کامپیوتر ساخته شده است.داستان بازی درباره یکی از خلبانان نیروی هوایی امریکا به نام Nate Renko است. رنکو وظیفه دارد تحقیقاتی را درباره جزیره Katorga-12 بکند. در این جزیره قبلا و در سال ۱۹۵۰ ازمایشات عجیبی انجام می شد و به همین خاطر در ان سال یک فاجعه عظیم به نام Singularity در جزیره رخ داده است. به نظر می رسد دوباره در این جزیره اتفاقات عجیبی بی افتد به همین خاطر رنکو به این جزیره فرستاده می شود. هدف اصلی رنکو نجات دوستش و جلوگیری از Singularity دیگری است
حداقل سیستم مورد نیاز:
perating System : Microsoft Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Processor : Intel Pentium Core 2 Duo E8400 at 3.0 GHz / AMD Athlon X2 6000
Video Card : 512 MB VRAM – NVIDIA GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD3850
Memory : 2 GB RAM
Hard Disk : 8 GB of free Hard Drive space
Direct X : 9.0c
دانلود بازی با لینک مستقیم  3.4Gb
PASSWORD: www.bazikids.com


دانلود بازی Battlefield Bad Company 2

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Battlefield Bad Company 2

بازی Battlefield Bad Company 2 بازی بسیار هیجان انگیز و اکشنی است که در سال 2010 توسط استودیو بازی سازی Digital Illusions CE ساخته شد و کمپانی مشهور EA نیز آن را عرضه کرد. داستان قسمت دوم بازی Battlefield Bad Company 2 مربوط به سال 1994 است که آمریکا به ژاپن حمله کرده و حال شما باید بازی را در حالی که در تاریکی شب به سمت دشمن می روید آغاز کنید و مخفیانه وارد اردوگاه آن ها شوید. اما ناگهان در اواسط راه توسط نگهبانان شناسایی شده و مورد حمله قرار می گیرید که برای زنده ماندن باید به سمت خشکی بروید و وقتی که به آن جا رسیدید می توانید کنترل بازی را تماما در اختیار بگیرید و به سمت دشمنان شلیک کنید. بعد از درگیری های فراوان و فرار از آن جا شما سوار بر یک قایل خواهید شد که بعد از چند ثانیه یک انفجار بزرگ رخ می دهد و بازی به زمان جدید یعنی زمانی که شما عضو گروه Bad Company هستید می رود. بازی Battlefield Bad Company 2 دارای 3 درجه سختی مانند تمامی بازی های هم سبک است و همچنین گیم پلی بسیار روان و خوبی دارد. این بازی دارای حالت چند نفره یا MultiPlayer بوده که بسیار جذاب تر از حالت تک نفره است. زیرا در آن می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید و آن ها را شکست دهید. مراحل و ماموریت های بازی Battlefield Bad Company 2 بسیار متفاوت و هیجان انگیز است و در مناطق خشک و همچنین کوهستان های پوشیده از برف نیز باید به نبرد با دشمنان رفته و ماموریت خود را به اتمام برسانید.
حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP,Vista,Win7
Processor: INTEL Core 2 Quad Q6400 2.13GHz , AMD Athlon II X4 605e
Graphics card: Nvidia GeForce GeForce GTX 260 , AMD Radeon HD 4870
HDD space: 10GB
memory: 2GB
Direct X: DX10.0
دانلود بازی با لینک مستقیم   3.2Gb
PASSWORD: www.bazikids.com


دانلود بازی Counter-Strike: Global Offensive

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Counter-Strike: Global Offensive

بازی محبوب Global Offensive از سری بازی های Counter-Strike نیازی به معرفی ندارد،‌ بار ها و بار ها توسط کاربران مختلف درخواست شده است ولی به دلیل اینکه نسخه پایدار و سالمی از آن در بازار موجود نبود تا این لحظه در بازی کیدز منتشر نشده بود همانگونه در جریان هستید این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب شده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در این بازی باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود. سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: "بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند. به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2.5GHz Intel Core 2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 processor or better
RAM: 1GB XP / 2GB Vista / 7 / 8
OS: Windows XP / Vista / 7 / 8
Video Card: 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
Free Disk Space: 8 GB

دانلود بازی با لینک مستقیم  2.9Gb
PASSWORD: www.bazikids.com

منبع: www.bazikids.com